POLITYKA JAKOŚCI

POLITYKA JAKOŚCIMAKRUM Project Management Sp. z o.o.

Makrum Project Managment Sp. z o.o. realizując specjalistyczne usługi inżynierskie zaspokaja potrzeby klientów w zakresie projektowania, zarządzania oraz produkcji ciężkich konstrukcji stalowych maszyn mających zastosowanie w górnictwie morskim, urządzeniach okrętowych oraz szeroko pojmowanym przemyśle maszynowym. 

Naszym celem jest satysfakcja naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że tylko najwyższy standard naszych usług, wiedza i doświadczenie naszych pracowników gwarantują naszym odbiorcom bezpieczeństwo i komfort w korzystaniu z efektów naszej pracy, jakimi są  ciężkie stalowe konstrukcje maszyn. 

Mając na uwadze potrzeby Klientów zmierzamy do uzyskania ich trwałego zaufania i zapewnienia im towarów wysokiej jakości tak, aby stać się dla obecnych i potencjalnych klientów wiarygodnym partnerem. Pragniemy umocnić pozycję naszej firmy na rynku krajowym, jak również stale zwiększać sprzedaż na rynkach zagranicznych.
 
Tym potrzebom przyporządkowana jest struktura organizacyjna, dobór doświadczonej i wykwalifikowanej kadry inżynierów, nowoczesność technologii i zarządzania. 

Realizując powyższe, stale zwracamy uwagę na: 
  • Minimalizowanie wskaźnika liczbowego opóźnionych zleceń 
  • Minimalizowanie wskaźnika kosztowego reklamacji        

Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i kompetencji. Zarząd Spółki deklaruje, że zasady tej polityki są wdrożone, zrozumiałe i znane dla wszystkich pracowników. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakości jest przedmiotem stałego zaangażowania i odpowiedzialności Zarządu Spółki                                                       
Bydgoszcz 07.01.2013

Prezes Zarządu
MAKRUM Project Management Sp. z o.o.
Piotr SzczeblewskiinUdostępnij